|
|
χαμένοι στις λεπτομέρειες
Σε πολλές περιπτώσεις η διδασκαλία και οι μαθητές χάνονται στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, στην αρχαία ελληνική γλώσσα διδάσκουμε και ψάχνουμε να βρούμε τον "εις τόπο κατεύθυνση" (ή μήπως "κατεύθυνσιν";) και την ίδια στιγμή οι μαθητές δεν είναι σε θέση να πουν αν αυτό είναι ονοματικός ή επιρρηματικός προσδιορισμός...
Λείπει η εποπτεία... Αυτό μπορεί να γίνει σαφές με το παρακάτω ζούμ.
Αν υπάρχει πρόβλημα με το γιουτιούμπ (δεν ξέρεις ποτέ, υπάρχει Ίντερνετ και χωρίς την γκουγκλ) δείτε το εδώ (αρχείο .3gp)
|
|