|
α΄ λυκείου |
|
|
|
|
|
|
| |
ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Στοιχεία της ομιλίας |
|
Σύγκριση προφορικού λόγου με τον
γραπτό |
| |
εφήμερη
εξωγλωσσικά
και παραγλωσσικά στοιχεία |
|
-
ολοκληρωμένες
προτάσεις
-
προσεγμένη τελική
μορφή έκφρασης
-
πυκνότητα
νοημάτων, σαφής και ακριβής
-
φροντισμένο
λεξιλόγιο
-
επεξεργασμένο
συντακτικό με υποτακτική και λιγότερο παρατακτική σύνταξη
-
επιμελημένη
συνοχή, φροντισμένη οργάνωση
|
| |
|
| |
|
| |
|
|
|
| |
|
|
|
| |
|
|
|
| |
|
|
|
| |
|
|
|
| |
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
θέματα για τον
αναλφαβητισμό |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
ΔΙΑΛΟΓΟΣ |
|
| σχέση του λόγου με |
-
σώμα
-
χρόνο
-
χώρο
|
|
|
προϋποθέσεις επιτυχίας |
-
ειλικρινής, σαφής
-
σχετικός με το θέμα
-
επαρκής πληροφοριακά
|
| |
|
| |
|
|
|
| |
|
λογοτεχνικός διάλογος |
|
|
|
| |
θέματα σχετικά με το
διάλογο, την εφηβεία (σχέσεις με ενήλικες,πρότυπα, ελευθερος
χρόνος), τον έρωτα. |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
|
|
1. μεθόδευση |
|
|
2. γλώσσα |
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| 3. το σχόλιο και η οπτική γωνία |
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
θέματα σχετικά με τη
μόδα |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
α΄ λυκείου |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|