| |
πρέπει να προσέξω από το βιβλίο της β΄ λυκείου
και σε .doc
σελίδα |
|
|
Σημειώσεις -
περίληψη |
243 |
εντοπίζω τα κύρια συστατικά της παραγράφου (δομή και λέξεις κλειδιά) |
244-246 |
παραλλαγές σημειώσεων κατά παράγραφο |
248 |
επισημαίνω τις διαρθρωτικές λέξεις |
256 |
το διάγραμμα του κειμένου |
262 |
Πως οδηγούμαι στην περίληψη |
263 |
Τι πρέπει να προσέχω σε μια περίληψη |
|
συγκρίνω περιλήψεις |
266 |
ενεργητική κα παθητική σύνταξη στην περίληψη (ύφος,
σκοπιμότητα) |
|
|
|
Είδηση και
σχόλιο |
14 |
είδηση: παρουσιάζει τα γεγονότα |
|
σχόλιο: εκφράζει γνώμη |
46-47 |
προσδιορισμοί (ονοματικοί και χρονικοί) στην ειδησεογραφία |
|
Οργάνωση και
παρουσίαση της είδησης |
33-34 |
τίτλος/ σύνοψη, περίληψη, αναλυτική παρουσίαση (τι, ποιος, πού, γιατί, πώς) |
36 |
οπτική γωνία |
43-47 |
σύνταξη είδησης (σειρά λέξεων, ενεργητική ή παθητική σύνταξη, προσδιορισμοί) |
|
Βιογραφικά είδη |
72 |
βιογραφικά και αυτοβιογραφικά |
89 |
πρακτικός σκοπός (αυτό)βιογραφικού |
|
Παρουσίαση και
κριτική |
176-177 |
οι αναφορικές προτάσεις |
|
|
|
Παράγραφος |
243 |
εντοπίζω τα κύρια συστατικά
της παραγράφου |
63 |
ανάπτυξη με παραδείγματα |
127 |
ανάπτυξη με
σύγκριση-αντίθεση |
132, η αντίθεση στη συνοχή κειμένων |
226 |
ανάπτυξη με ορισμός |
231 |
ανάπτυξη με διαίρεση |
|
και ξαναθυμάμαι από την α΄
λυκείου: |
|
ανάπτυξη με αιτιολόγηση |
|
ανάπτυξη με αναλογία |
|
|
|
Θέματα συζήτησης
- έκθεσης |
277 |
λακωνικότατα, χρόνος στην σύγχρονη καθημερινή ζωή |
26 |
πληροφόρηση, δημοσιογραφία, τύπος |
56 |
μέσα μαζικής επικοινωνίας |
95 |
Σχετικά με την εργασία και την επιλογή επαγγέλματος |
119 |
Στερεότυπα, κοινωνικός, φυλετικός ρατσισμός |
179 |
Τέχνη, κριτική έργου τέχνης |
221 |
Κριτική, αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση του ατόμου |
|
|
κείμενα του σχολικού βιβλίου
από
εδώ σε αρχεία .doc
Φάσεις στην ιστορία του τύπου,
(σελ. 28)
Δεν υπάρχουν πρώτοι και
τελευταίοι (σελ. 51)
Για το Ίντερνετ (σελ. 62)
Λειτουργικότητα του λεξιλογίου
(σελ. 66-68)
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
(1851-1911) (σελ. 77, 80, 86)
Τα παρατσούκλια (σελ. 120-122)
...Ως γνωστόν (σελ. 125-126)
Οι άνθρωποι του «ναι» και οι άνθρωποι
του «όχι» (σελ. 127, 130)
Πρόοδος και συντήρηση
(σελ. 134-135)
Τεχνική και εκπαίδευση
(σελ. 249-251)
Κράτος και νεοέλληνες
(σελ. 160-163)
Ο πυκνός και λιτός λόγος
(σελ. 279)
|