|
|
λάθη και συμπεράσματα Σε ό,τι ακολουθεί θα δείτε ίσως ειρωνεία, κυνισμό ή άλλες "αρνητικές" στάσεις. Αυτός ήταν ο λόγος που δίσταζα να ξεκινήσω αυτή τη σελίδα. Το αποφάσισα προτάσσοντας αυτή τη διευκρίνηση: κανοις δαιν ινε ασφαλτωσ
και για να "ανοίξει" η συζήτηση μπορείτε να δείτε την εισαγωγή στη "φωνητική γραφή" εκδ. Κάλβος 1980 (.pdf) και το κείμενο ιστορική ορθογραφία· μύθος για το απαραβίαστο
8. ΔΑΙΑΒΣΕ ΤΟ ΓΗΡΟΓΡΑ! ΜΡΟΠΕΙΣ! συμπέρασμα: μια νέα ορθογραφική πρόταση!
7. «το καύσιμο πρέπει να επεξεργαστεί…» από εβδομαδιαίο περιοδικό που διατίθεται μαζί με εφημερίδα, δημοσιευμένη συνέντευξη καθηγητή των ΤΕΙ
συμπέρασμα πρώτο: έχουμε άστοχη χρήση αποθετικού ρήματος, περισσότερα στο … Πανεπιστήμιο συμπέρασμα δεύτερο: ακόμα και αν κάνουμε λάθη στη χρήση των αποθετικών ρημάτων μπορούμε να καταλήξουμε δημοσιογράφοι, επιμελητές εντύπων ή καθηγητές ΤΕΙ, (ίσως, ακόμα και φιλόλογοι) ή κάτι τέτοιο.
6. ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝΟΜΑΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ χειροποίητη, χειρόγραφη προειδοποιητική πινακίδα
συμπέρασμα: να 'ναι καλά ο άνθρωπος γιατί όταν οι ορθογράφοι φορείς βρουν και την κατάλληλη έκφραση μετά από πέντε Δ.Σ, άλλα πέντε οχήματα ίσως έχουν ακολουθήσει ευθύγραμμη ομαλή πορεία
5. Περί φαγητού ο λόγος. ΣΙΤΗΣΗ τοιχοκολλημένη διαμαρτυρία στη Φιλοσοφική Σχολή
συμπέρασμα πρώτο: υπάρχει διαφωνία ως προς την ορθογραφία που προτείνει το συστεγαζόμενο Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών συμπέρασμα δεύτερο: εξαιτίας της πείνας κάνουμε και λάθη
4. ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΕΣ - ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ από ευχετήριο συνδικαλιστή σε πίνακα ανακοινώσεων
συμπέρασμα πρώτο: δεν είχε ενεργοποιημένο τον ορθογραφικό έλεγχο στον επεξεργαστή κειμένου συμπέρασμα δεύτερο: πρόκειται για εσκεμμένη γραφή, οι συνάδελφοι είναι σωστοί οι συναδέλφισσες όχι
3. Η ΕΝΟΙΑ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ αφίσα προγράμματος που συγχρηματοδοτείται 75% από το ΕΚΤ
συμπέρασμα πρώτο: είμαστε πρακτικοί, το ζήτημα είναι η ισότητα και όχι η έννοιά της συμπέρασμα δεύτερο: οι Ευρωπαίοι δεν ξέρουν από την ελληνική ιστορική ορθογραφία
2. Κατευθύνσεις: ΘΕΩΡΙΤΙΚΗ, ΘΕΤΙΚΗ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΛΥΚΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ από διαφημιστικό και από πινακίδα
συμπέρασμα πρώτο: προφανώς όταν πληρώνεις για τη διαφήμιση ή την πινακίδα ανέχεσαι και την ανορθογραφία. συμπέρασμα δεύτερο: η θεωρητική κατεύθυνση δικαιούται να είναι ανορθόγραφη ίσως ακόμα και μετά το λύκειο
1. ΚΑΛΕΣΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ***** ΚΑΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕ SMS! ***** ΜΕ ΤΗ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ 0.96 €/ΛΕΠΤΟ μήνυμα που δέχθηκα στο κινητό τηλέφωνο
συμπέρασμα πρώτο: αν διαβάσουμε προσεκτικά θα καταλάβουμε ότι ΔΩΡΕΑΝ είναι για αυτούς που θα μας στείλουν την πληροφορία. συμπέρασμα δεύτερο: αν δε διαβάσουμε προσεκτικά υπάρχει περίπτωση να χρεωθούμε ΜΕ ΤΗ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ (μας) 0.96 €/ΛΕΠΤΟ
|
|