ιστορικό δημοσιεύσεων

Καλώς ήρθατε! στον προσωπικό δικτυακό τόπο του Βασίλη Συμεωνίδη

αρχική

   

φιλολογικά

   

διάλειμμα

   

ταυτότητα

   

επικοινωνία

   

σύνδεσμοι

   

stava

 

Βασίλης Συμεωνίδης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

τεχνική υποστήριξη

Σταυρούλα Φώλια

 

Σύνδεσμος Φιλολόγων ν. Δράμας


Συναντήσεις

 

μετάβαση το υλικό του Συνδέσμου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

μετάβαση στο ιστολόγιο του Συνδέσμου Φιλολόγων ν. Δράμας

 

 

 

 

2η σεμιναριακή συνάντηση με το Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών

(Γιώργος Παπαναστασίου, Βάσω Μελικίδου)
Βιβλιοθήκη του 1ου ΓΕΛ Δράμας, Τρίτη 27 Μαρτίου 2012
 

Το γλωσσικό μάθημα στην Γ΄ Λυκείου και οι ανησυχίες των μαθητών

Ο Γιώργος Παπαναστασίου και Βάσω Μελικίδου παρακολουθούν και συζητούν με τους μαθητές

3ο Λύκειο Δράμας, Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

 

1η σεμιναριακή συνάντηση με το Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών

(Γιώργος Παπαναστασίου, Βάσω Μελικίδου)

Βιβλιοθήκη του 1ου ΓΕΛ Δράμας, Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

 

Αναστάσιος Β. Μουμτζάκης, το έργο και η προσφορά του στην εκπαίδευση

Βιβλιοθήκη του 1ου ΓΕΛ Δράμας, Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

 

Σχολικές Βιβλιοθήκες, δοκιμές, εμπειρίες, βιώματα από τη λειτουργία τους
Βιβλιοθήκη 1ου ΓΕΛ Δράμας, Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2011

 

Ο Εμμανουήλ Κριαράς ως δάσκαλος

Βιβλιοθήκη 1ου ΓΕΛ Δράμας, Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

 

Αξιοποίηση της τοπικής ιστορίας στη διδακτική πράξη  
 
Βιβλιοθήκη 1ου ΓΕΛ Δράμας, Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

 


Σύνδεσμος Φιλολόγων ν. Δράμας

Κατακουζηνού 12 (Βιβλιοθήκη 1ου ΓΕΛ Δράμας), Δράμα, 66100,

http://sfdramas.blogspot.com

e-mail: sfdramas@gmail.com

 

επίσης:

εναλλακτικά: ιστότοπος με το υλικό από τις συναντήσεις του Συνδέσμου

και το κανάλι μας στο Γιουτιούμπ

 

 
   
   
   

με αφορμή τη συνάντηση - συζήτηση για την αξιοποίηση της τοπικής ιστορίας στη διδακτική πράξη

(23 Φεβρουαρίου 2011)


Ξανασκέφτομαι τη συνάντηση – συζήτηση του Συνδέσμου Φιλολόγων ν. Δράμας για την «αξιοποίηση της τοπικής ιστορίας στη διδακτική πράξη». Έδειξε, για μένα, τρία σημαντικά πράγματα:
1. Η τοπική ιστορία δεν γίνεται αντιληπτή ως κάτι διαφορετικό από την… ιστορία, σαν κάτι που θέλει τις δικές του ξεχωριστές ώρες διδασκαλίας, αποκομμένη από την υπόλοιπη ιστορία. Μπορεί να «εμβολίσει» όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου και να κάνει αφετηρία του μαθήματος την κοινωνική και πολιτισμική ταυτότητα των μαθητών.
2. Είναι πολύ σημαντικό το ζήτημα της ιστοριογραφίας και του υλικού που θα χρησιμοποιηθεί για τη διδασκαλία
3. Κάθε καθηγητής έρχεται στην αίθουσα για να διδάξει το ίδιο αντικείμενο, αλλά με διαφορετικές προθέσεις και στόχους…
Σε κάθε περίπτωση αυτό που έχει σημασία είναι η ελευθερία της διδασκαλίας.

 

 

 

Ερασιτεχνική δημιουργία τον Οκτώβριο του 2004.  Τελευταία ενημέρωση:  Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012.